Annuleringvoorwaarden / Info

Annuleringsvoorwaarden:

Op Bed & Breakfast "Wilhelmina" gelden  voorwaarden.

Dat wil zeggen dat voor onze Bed & Breakfast de volgende annuleringsvoorwaarden gelden:

-Bij annulering minder dan 3 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden
50% van de overnachtingskosten aan de B&B te betalen, u ontvangt hiervoor een factuur bij annulering.

-Bij annulering minder dan 2 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden
75% van de overnachtingskosten aan de B&B te betalen,
 u ontvangt hiervoor een factuur bij annulering.

-Bij annulering minder dan 24 uur óf niet op komen dagen is de klant gehouden
100% van de overnachtingskosten aan de B&B te betalen, u ontvangt hiervoor een factuur bij annulering of niet op komen dagen.

U kunt natuurlijk, als u de B&B reservering wilde annuleren, ook andere vrienden/kennissen voor 
u in de plek laten komen. 

Betaling:

Betaling geschiedt contant bij aankomst óf bij boeking (overschrijving bank).


In-en uitchecken:

Inchecken in de B&B  kan vanaf 17:00 tót uiterlijk 19:00 op de dag van aankomst. 
Uitchecken uit de B&B uiterlijk 10:00 op de dag van vertrek. 

In overleg mag u eerder arriveren of later vertrekken, u dient dit dan wel telefonisch of via de mail te overleggen.

Aansprakelijkheid:

Wij zijn niet aansprakelijk voor: schade en/of letsel ontstaan als gevolg van het verblijf op ons terrein óf gebruik van de in de B&B geplaatste attributen en/of op het terrein aanwezige faciliteiten zowel binnenshuis als buitenshuis. 

Algemeen voorbehoud:

Prijzen zijn inclusief ontbijt, linnen en toeristenbelasting.

Fietsenstalling:

Uw meegebrachte fietsen kunt u desgewenst stallen in de garage.

Huisdieren:

Helaas huisdieren zijn niet welkom.

Roken:

In de B&B is roken niet toegestaan, wel op het balkon.

Reservering:

Reserveren van Bed & Breakfast "Wilhelmina"  kan rechtstreeks
via internet
 of telefonisch 050-5731645

Bij reservering via mail/telefoon graag uw NAW-gegevens (naam,adres,woonplaats) en telefoonnummer vermelden,
aantal personen en welke data u wilt reserveren.  Tevens tijdstip aankomst aangeven.
U ontvangt van ons een bevestigingsmail met de nodige informatie en een bevestiging van de reservering.

Klachten of suggesties:

Ondanks onze zorg, is het mogelijk dat u een klacht of suggestie heeft. Geef deze tijdig aan ons door opdat wij 
onze service en kwaliteit kunnen behouden en/of kunnen verbeteren.